تازہ ترین

چین کا شام کی خودمختاری اور علاقائی سالمیت کے احترام پر زور

اقوام متحدہ میں چین کے مستقل نمائندے چانگ جون نے 29 تاریخ کو شام میں سیاسی اور انسانی مسائل پر سلامتی کونسل کے کھلے اجلاس سے خطاب کیا۔

مشرقی شام میں حالیہ امریکی فوجی کارروائیوں نے شام کی خودمختاری اور علاقائی سالمیت کی خلاف ورزی کی ہے۔ شام میں غیر ملکی افواج کی غیر قانونی موجودگی اور غیر قانونی فوجی کارروائیاں ختم ہونی چاہئیں اور شام کی خودمختاری اور علاقائی سالمیت کی خلاف ورزیاں بند ہونی چاہئیں۔ چانگ جون نے کہا کہ “اسلامک اسٹیٹ”، “نیشن فرنٹ”اور”مشرقی ترکستان اسلامی تحریک” جیسی دہشت گردتنظیمیں شام میں اب بھی عروج پرہیں، جوبین الاقوامی امن اور سلامتی کے لیے مستقل خطرہ ہیں۔ عالمی برادری ہر قسم کی دہشت گردی اور تمام دہشت گرد کارروائیوں سے نمٹنے کے لیے ایک مشترکہ فورس تشکیل دے۔

چانگ جون نے کہا کہ اقتصادی بحالی اور ترقی شام کے لیے انسانی بحران سے نکلنے کا بنیادی راستہ ہے۔ تاہم، ایک طویل عرصےسے یکطرفہ پابندیوں نے شام کی اقتصادی بحالی اورترقی کے اہم وسائل کو نقصان پہنچایا ہے، شام کی اقتصادی بحالی اور ترقی کے اہم وسائل کو غیر قانونی طور پر لوٹا اور چوری کیا جا رہا ہے، جس سے شامی عوام کو ناقابلِ تلافی نقصان پہنچا ہے۔ شام کے خلاف یکطرفہ پابندیاں اور وسائل کی ناجائز لوٹ مار ختم ہونی چاہیے۔

یہ خبر پڑھیئے

عالمی معیشت میں بہتری میں چین کا نمایاں کردار: جانیئے تجزیہ کار مخدوم بابر کی زبانی

Show Buttons
Hide Buttons