سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں ڈینگی، ملیریا، ڈائریا اور دیگر امراض سے نمٹنے کے لیے پاک فضائیہ کی جانب سے فوری طبی امداد شروع

سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں ڈینگی، ملیریا، ڈائریا اور دیگر امراض سے نمٹنے کے لیے پاک فضائیہ کی جانب سے فوری طبی امداد شروع

ترجمان پاک فضائیہ کے مطابق پاک فضائیہ نے سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں ڈینگی، ملیریا، ڈائریا، ہیضہ اور پیچش جیسے موذی امراض سے نمٹنے کے لیے فوری طبی امداد فراہم کرنا شروع کر دی ہے۔ پانی سے پیدا ہونے والی بیماریوں کی تیزی سے تشخیص کے لیے مختلف میڈیکل لیب کلیکشن پوائنٹس قائم کیے گئے ہیں اور قیمتی جانوں کو بچانے کے لیے فوری طبی امداد فراہم کی جا رہی ہے۔

پاک فضائیہ کے ہیلی کاپٹر اور ٹرانسپورٹ بیڑے سیلاب زدگان کے محفوظ انخلاء کے ساتھ ساتھ خوراک اور طبی سامان کی نقل و حمل میں بھی بڑھ چڑھ کر حصہ لے رہے ہیں۔گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران پاک فضائیہ نے ضرورت مند خاندانوں میں 18,510 پکے ہوئے کھانے کے پیکٹ، 300 پانی کی بوتلیں اور 1920 بنیادی غذائی اجناس پر مشتمل راشن پیک تقسیم کیے۔

مزید برآں مفت خوراک اور رہائش کی فراہمی کے علاوہ پاک فضائیہ کے فیلڈ میڈیکل کیمپس میں پاک فضائیہ کی میڈیکل ٹیموں نے 1440 مریضوں کا مفت علاج کیا۔

یہ خبر پڑھیئے

سڑکوں کے بنیادی ڈھانچے کے معیار اور طوالت میں اضافے کیلئے تیزی سے کام جاری ہے، وفاقی وزیرِ خزانہ

وفاقی وزیر ِخزانہ اسحاق ڈار نے کہا ہے کہ حکومت معاشی شرح نمو میں اضافے …

Show Buttons
Hide Buttons