پاکستان زمبابوے کے ساتھ تجارتی روابط اور باہمی فائدہ مند شراکت داری کو بڑھانے کے لیے پرعزم ہے، وفاقی وزیر تجارت سیّد نوید قمر

پاکستان زمبابوے کے ساتھ تجارتی روابط اور باہمی فائدہ مند شراکت داری کو بڑھانے کے لیے پرعزم ہے، وفاقی وزیر تجارت سیّد نوید قمر

وفاقی وزیر تجارت سیّد نوید قمر نے کہا ہے کہ پاکستان زمبابوے کے ساتھ مضبوط کاروباری تعلقات کا خواہاں ہے، زمبابوے کے ساتھ تجارتی روابط اور باہمی فائدہ مند شراکت داری کو بڑھانے کے لیے پرعزم ہیں۔

وفاقی وزیر نے ان خیالات کا اظہاربدھ کو وزارت تجارت کا دورہ کرنیوالے زمبابوے کے غیر مقیم ہائی کمشنرلیفٹیننٹ جنرل(ر) مارٹن چیڈونڈوسے ملاقات کے دوران کیا۔زمبابوے کے سفیرسے گفتگو کرتے ہوئے سید نوید قمر نے کارپوریٹ سیکٹر بالخصوص زرعی، فارماسیوٹیکل اور مشینری کے شعبوں میں تعاون بڑھانے کی حکومت کی خواہش کا اظہار کیا۔وفاقی وزیر نے دوطرفہ تجارتی حجم کو اس کی پوری صلاحیت کے مطابق بڑھانے پر زور دیا۔

انہوں نے کہا کہ زمبابوے سائوتھ افریقن ڈویلپمنٹ کمیونٹی کا رکن ہونے کی وجہ سے 29 نومبر سے یکم دسمبر 2022 تک جوہانسبرگ میں منعقد ہونے والی تیسری پاکستان-افریقہ ٹریڈ ڈویلپمنٹ کانفرنس اور سنگل کنٹری نمائش میں اہم کردار ادا کر سکتا ہے۔ سید نوید قمر نے امید کا اظہار کیا کہ زمبابوے کی تاجر برادری اس نمائش میں بڑھ چڑھ کر حصہ لے گی جو بالآخر تجارتی اور تجارتی معاہدوں پر مشترکہ ورکنگ گروپس کے تجارتی وفود کے تبادلے میں آگے بڑھے گی۔

زمبابوین ہائی کمشنر نے کہا کہ پاکستان اور زمبابوے کے تعلقات تاریخی اور باہمی احترام پر مبنی ہیں کیونکہ پاکستان 1980 میں زمبابوے کی باضابطہ آزادی کے بعد سے ہمیشہ زمبابوے کے ساتھ کھڑا ہے۔تاہم انہوں نے دو طرفہ تجارتی حجم کی صلاحیت کو مکمل طور پر حاصل کرنے کے لیے کاروباری برادریوں کے ساتھ ساتھ دونوں ممالک کے چیمبرز آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے درمیان رابطوں کو بڑھانے کی ضرورت پر زور دیا۔

زمبابوے کے غیر مقیم ہائی کمشنرلیفٹیننٹ جنرل(ر) مارٹن چیڈونڈو نے کہا کہ دونوں ممالک کے درمیان دوطرفہ تجارت میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے لیکن دونوں فریقوں کے درمیان دو طرفہ تجارت کا حجم حقیقی صلاحیت کے مطابق نہیں ہے۔

ہائی کمشنر نے آئندہ نمائش میں اپنے مکمل تعاون کا یقین دلایا اور مستقبل میں دونوں ممالک کے درمیان دوطرفہ تجارت بالخصوص زراعت، کان کنی، دفاع اور مشینری کے شعبوں میں دوطرفہ تجارت کو فروغ دینے کے مواقع اور طریقے تلاش کرنے کے لیے کاروباری وفود کے تبادلے پر اتفاق کیا۔

انہوں نے سیلاب کی وجہ سے پاکستان کی موجودہ صورتحال پر بھی تعزیت کی اور نقصان پر اپنے گہرے دکھ کا اظہار کیا اور مشکل کی اس گھڑی میں اپنے تعاون کا یقین دلایا۔آخر میں سید نوید قمر نے زمبابوے کے غیر مقیم ہائی کمشنرلیفٹیننٹ جنرل(ر) مارٹن چیڈونڈوکا دورہ کرنے پر شکریہ ادا کیا اور امید ظاہر کی کہ دونوں ممالک کے درمیان بات چیت مستقبل میں بھی جاری رہے گی۔

یہ خبر پڑھیئے

یوکرین کی صورتحال پر سلامتی کونسل کا اجلاس

مقامی وقت کے مطابق 8 تاریخ کو اقوام متحدہ میں روس کے مستقل مشن کی …

Show Buttons
Hide Buttons